7 תשובות
שואל השאלה:
יש לי הפ-סקה:)
יש לי הפ-סקה:)
אנונימית
שואל השאלה:
יעני הברזתי
יעני הברזתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה שנקרא עשיתי קקי בתחתונים דאמ דאמ דאמ
מה שנקרא עשיתי קקי בתחתונים דאמ דאמ דאמ
אנונימית
מה?
אנונימית
למה שיברח..
אני לא הייתי בורח הייתי עושה איזה מוב רציני...
אני לא הייתי בורח הייתי עושה איזה מוב רציני...
דאמ מביך שלו
אנימתה^
אנימתה^
תחזרי לשיעור ילדה
באותו הנושא: