7 תשובות
אין אחת שלא
ברור כמעט תמיד
בכיתי שאכלו לי את התפוציפס
כן ברור
כן
כשאני במחזור אני תמיד עצובה ובאלי למות חיחיחי
כשאני במחזור אני תמיד עצובה ובאלי למות חיחיחי
וואי ברור
אני הייתי במחזור ואני הוצאתי את הכלבה שלי וראיתי כף כף שחור בחול והתחלתי לבכות בלי שום סיבה ואז קלטתי שאני בוכה בגלל כף כף והתחלתי לצחוק ואז עברה איזו מישהי ודפקה לי מבט ורציתי לצרוח עליה(ברור שלא עשיתי את זה) ורק כשחזרתי הביתה הבנתי שבפחות מ5 דקות אני בכיתי צחקתי והתעצבנתי
באותו הנושא: