21 תשובות
אני.
אבל זה פשוט כי לא יוצא לי. לימודים דופק לי את כל הזמן
גם אני
לא הייתה אחת שאמרתי וואו וזה קרה לי
רק משיכה חיצונית
אנונימי
כיף לכם
אנונימית
שואל השאלה:
למה כיף
אנונימי
כי שברון לב זה נוראי
אנונימית
שואל השאלה:
גם משהו שלא הבנתי, אנשים מגיבים כאילו מדובר במוות
ידידה שלי לא קמה מהמיטה חודש
אנונימי
לא כדאי לך להבין
הרגע ראיתי שאלה של מישהו שלוקח בגלל זה כדורים פסיכיאטרים
אנונימית
אגב אני הייתי כמוך שאף פעם לא התאהבה ולא תכננה להתאהב
לא התאהבתי באף אחד בחיים ולא היה לי קראש על אף אחד. חשבתי כבר שאני א רומנטית
ואז פתאום הוא בא כמו ברק..
להתאהב זה לא משהו שבוחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אולי אני קצת פרמטיבי אבל זה יציאה מפרופורציות... לקחת כדורים בגלל בחורה?
מרגיש לי שבנים נהיו יותר מדי רגישים בדור הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם די משוכנע שאני א-רומנטי, רומנטיקה כרעיון עושה לי חלחלה
אנונימי
תתפלא גם אני הייתי כמוך וחשבתי כמוך שזה לא יקרה לי
בגלל זה לא רציתי זוגיות אף פעם,
כי אמרתי בשביל מה, גם ככה הלב שלי לא יצליח להתאהב באף אחד, אף אחד לא מעולם לא הצליח לסחוף אותי מהרגליים. זה לא שלא דיברתי עם בנים קודם. אני בנוסף אחת שאוהבת מאוד את החופש להיות מאוד עצמאית ובשליטה והקונספט של רומנטיקה מפחיד אותי.
אז החלטתי לחפש רק ידיד, לא בן זוג.
ודווקא הוא. חרא!!!
אנונימית
שואל השאלה:
כנ"ל על המון מהתחושות שכתבת, רק שיש לי ידידות וחברה שהיא הכי טובה, אבל אני לא "מאוהב" בה. אני רואה אותה כמו אחות.
בכלל אני לא מבין מה זה בכלל התאהבות, ומה היא שונה ממשיכה. אני שואל חברים שלי שבזוגיות ולא מקבל תשובה מספקת, הם בעצמם לא יודעים. נדמה שהם שם רק כי יש משיכה והם מקבלים אינטימיות והתרגלו וכי צריך זוגיות בחיים אז נכנסים.
המחשבה של לחיות עם אישה ולנהל איתה זוגיות נשמעת לא טבעית לי, למרות שאני בהחלט סטרייט
אנונימי
גם לי היו ידידים שהיו כמו אחים בשבילי.
זה קרה לי רק איתו
אנונימית
שואל השאלה:
מה היה בו שונה לדעתך?
אנונימי
הוא היחיד שהצליח לעניין אותי
הוא היחיד שהיה לי איתו נושאי שיחה וכו
היחיד שסיקרן אותי
רוב הגברים משעממים אותי.
וכן כבר היו לי נושאי שיחה ודברים משותפים עם בנים אחרים
אבל זה לא היה אותו דבר לעומת מה שהוא גרם לי להרגיש.
אנונימית
שואל השאלה:
כן בדרך כלל בנים מאוד רובוטיים בשיחות ולא מצליחים לעורר יצר סקרנות ואתגר בבחורה
את כנראה צריכה מעבר למשיכה חיצונית אצל גברים ומישהו שהוא יותר פלפל ואינטלגנט כדי להרגיש אליו תשוקה
אנונימי
הוא היה פלפל ואינטלגנט אבל זה לא דווקא קשור, הכרתי בחיי לא מעט בנים פלפלים ואינטלגנטים אבל הם לא עשו לי שום דבר בלב.
אנונימית
אולי אתה אי-מיני
שואל השאלה:
לא אני נמשך לבחורות מינית
אנונימי
אהה הבנתי. יש גם דבר כזה א-רומנטי סתם שתדע
לא, אני פעם ראשונה שהתאהבתי ממש היה לפני חצי שנה
ואני בת 25 וחצי כבר
ברור שלפני זה גם התאהבתי יותר נכון נמשכתי אבל בקטנה כזה
לפני חצי שנה התאהבתי במישהי ברמה מטורפת
אבל לא יכולתי להמשיך איתה תקשר כי היא דרוזית ואח שלה עלה עליה שהיא מדברת איתי
ואסור אצלהם לסביות, רוצחים אותן על זה
כיום אני והיא חברות
אבל כן זה קשוחח
לכן יש לי קצת קנאה אלייך שאתה לא מרגיש רגש כאילו
כי לי יש עובר רגש וכשאני מתאהבת ממש זה זהו זה עד הסוף וזה חראא להתאהב עם הלב שלך נשבר כי לרפא אותו זה אחד הקשים