7 תשובות
אוקיי אם את צופה בסרטונים האלה באינסטגרם או ביוטיוב יש לי משהו לומר בתור מישהי שגם ראתה אותם במשך לא מעט זמן:
אין לך מה לצפות בהם, זה יותר יבזבז לך את הזמן מיקדם אותך. אם התפתחות אישית כבר אז תצאי מהטלפון ותלכי למצוא מה מעניין אותך בחיים. למשל אני מצאתי שאני ממש אוהבת לרוץ, שמוזיקה עוזרת לי ללמוד ושאני מתעניינת בפיזיקה ובפסיכולוגיה (נושאים רנדומליים אני יודעת). אז אני משקיעה כרגע בנושאים האלה ומפתחת אותם, וזה הרבה יותר התפתחות אישית ממה שהסרטונים ימכרו לך.
אם את רוצה הוכחות כאלה (כמו שבסרטונים הם מראים סרטונים של בתים מפוארים ואנשים עשירים) אז אני אשמח להשוויץ בהישגים שלי עד עכשיו :)
אין לך מה לצפות בהם, זה יותר יבזבז לך את הזמן מיקדם אותך. אם התפתחות אישית כבר אז תצאי מהטלפון ותלכי למצוא מה מעניין אותך בחיים. למשל אני מצאתי שאני ממש אוהבת לרוץ, שמוזיקה עוזרת לי ללמוד ושאני מתעניינת בפיזיקה ובפסיכולוגיה (נושאים רנדומליים אני יודעת). אז אני משקיעה כרגע בנושאים האלה ומפתחת אותם, וזה הרבה יותר התפתחות אישית ממה שהסרטונים ימכרו לך.
אם את רוצה הוכחות כאלה (כמו שבסרטונים הם מראים סרטונים של בתים מפוארים ואנשים עשירים) אז אני אשמח להשוויץ בהישגים שלי עד עכשיו :)
שואל השאלה:
אני רוצה לפתח את האופי שלי
כי אין לי אופי
ברור שאני לא סתם צופה בסרטונים וחושבת שביום אחד אהפוך לגרסה הכי טובה של עצמי ,אני רק התחלתי אבל אני רוצה לקחת משם עצות ,טיפים ,שיעזרו לביטחון העצמי לגדול ועוד אלף ואחד דברים
ברור שזה דורש גם פעולות ולא רק להקשיב לפודקאסטים
בנתיים לצפות בסרטונים ,השלב הבא ללכת להרצאות פיזית ולמצוא שם אנשים כמוני
וכמובן גם לפעול ולא רק לשמוע
זה תהליך לפחות בשבילי כי אני אבודה אז אני לוקחת משם מוטיבציה
אין לי בנתיים איזשהו תחביב או משהו להשקיע בו אז ככה זו האופציה הכי טובה שלי בנתיים
אני רוצה לפתח את האופי שלי
כי אין לי אופי
ברור שאני לא סתם צופה בסרטונים וחושבת שביום אחד אהפוך לגרסה הכי טובה של עצמי ,אני רק התחלתי אבל אני רוצה לקחת משם עצות ,טיפים ,שיעזרו לביטחון העצמי לגדול ועוד אלף ואחד דברים
ברור שזה דורש גם פעולות ולא רק להקשיב לפודקאסטים
בנתיים לצפות בסרטונים ,השלב הבא ללכת להרצאות פיזית ולמצוא שם אנשים כמוני
וכמובן גם לפעול ולא רק לשמוע
זה תהליך לפחות בשבילי כי אני אבודה אז אני לוקחת משם מוטיבציה
אין לי בנתיים איזשהו תחביב או משהו להשקיע בו אז ככה זו האופציה הכי טובה שלי בנתיים
אנונימית
אני מבינה אותך ממש
למה את מתכוונת לפתח אופי?
אני חושבת שהדרך הכי טובה לפתח אופי היא למצוא את עצמך, ואז גם הביטחון בא מעצמו. למצוא את עצמך זה אומר לחפש מה את אוהבת ומה עושה לך טוב, וזה לא חייב להיות תחביבים זה יכול להיות ליטרלי כל דבר שאת עושה ביום-יום ואז שמה לב שזה נחמד לך לעשות אותו. זה למצוא מה הערכים שלך, מה חשוב לך, את מי את אוהבת ואיזה סוג אנשים עושים לך רע...
אני יכולה לכתוב לך מגילות על כל ההתפתחות האישית הזאת ואני אשמח לעשות את זה אז את מוזמנת לשאול שאלות
אני פשוט מרגישה שעברתי ואני עדיין עוברת תהליך די דומה לשלך ושיש לי מה לעזור לך
למה את מתכוונת לפתח אופי?
אני חושבת שהדרך הכי טובה לפתח אופי היא למצוא את עצמך, ואז גם הביטחון בא מעצמו. למצוא את עצמך זה אומר לחפש מה את אוהבת ומה עושה לך טוב, וזה לא חייב להיות תחביבים זה יכול להיות ליטרלי כל דבר שאת עושה ביום-יום ואז שמה לב שזה נחמד לך לעשות אותו. זה למצוא מה הערכים שלך, מה חשוב לך, את מי את אוהבת ואיזה סוג אנשים עושים לך רע...
אני יכולה לכתוב לך מגילות על כל ההתפתחות האישית הזאת ואני אשמח לעשות את זה אז את מוזמנת לשאול שאלות
אני פשוט מרגישה שעברתי ואני עדיין עוברת תהליך די דומה לשלך ושיש לי מה לעזור לך
שואל השאלה:
וואי איזה הגזמה
2025, ואנשים לא רוצים להתקדם בחיים ולעשות רק את המינימום הנדרש
וואי איזה הגזמה
2025, ואנשים לא רוצים להתקדם בחיים ולעשות רק את המינימום הנדרש
אנונימית
שאת סיגמה רצח סקיבידי
אני בכנות אחשוב שאת מתחילה טיפול פסיכיאטרי תרופתי
אנונימי
שהתחלת להיות באמת מודעת לעצמך
לפוטנציאל שלך לדרכים שלך להתפתח
לפוטנציאל שלך לדרכים שלך להתפתח