יש לי שאלה רצינית ממש לבנות שהן יותר רזות מהממוצע עד רזות מאוד
אתן לא סובלות? לפני כמה חודשים הייתי בתת משקל וסבלתי שום דבר לא נכנס בי והיה לי רע ורציתי להקיא אחרי כל ביס ולא נהנתי מאוכל וזהו ופשוט סבלתי. אתן גם ככה או שסתם היה לי הפרעות אכילה מוגזמות?