7 תשובות
יותר כיף בלילה הכל חשוךך
כי אתה חרמן
כי זה זמן רגוע כזה
שואל השאלה:
^^אין קשרר
^^אין קשרר
אנונימי
אז תמצא את הסיבה
שואל השאלה:
לאלא קשור
לאלא קשור
אנונימי
יותר אינטימי
באותו הנושא: