6 תשובות
לא
כן;)
החשק היחיד שלי הוא צ'יפס כרגע
שואל השאלה:
בא לי אוףף מי בא איתי לעשות שחנש בשקיעה?
אני באה
וואי כןן
אבל הוא במצב לא הכי טוב אז הוא לא כל כך יכול לדבר איתי.
ממש בא לי להיות לצידו עכשיו.
אנונימית