7 תשובות
כן
חחח אני לא אעזור פה לתגובות אבל מניסיון שעשיתי את זה חזרתי ביום השני של הטיול אבל זאת אני
אנונימית
וזאת שכתבה מכירים אחרים זה לא בהכרח נכון ולא תמיד ככה כי כאלו כולם בחבורות שלהם כביכול
אנונימית
בטיול שנתי יש מלא אנשים להכיר זה לא כזה בעיה כלומר מין הסתם אי אפשר להתחבר לכל מי שרוצים אבל בטוח יהיה למי ויש מצב לא רע שיש כאלה שיבאו באותה גישה של למצוא חברים חדשים להיות איתם אני חושב שזה שווה ממש לקחת את הסיכון הזה
אני חייבת לציין שהייתי לבד וגם שהיו קבוצות אף אחד לא באמת בא וכביכול פנה אלייך או שנשב ביחד ונכיר וזה
אנונימית
אפשר למצוא חברים חדשים בטיול זה מגבש ממש
אולי תכיר חדשים בטיול שנתי
חבל להפסיד
חבל להפסיד
באותו הנושא: