11 תשובות
טיול שנתי אחלה דרך גם ליצור חברויות חדשות
הייתי ממליץ לך אולי כן לנסות, אני אישית כן הייתי הולך
מעבר לזה שזה גם חוויה
הייתי ממליץ לך אולי כן לנסות, אני אישית כן הייתי הולך
מעבר לזה שזה גם חוויה
כןכןכןכןכן אולי מה שמקובל זה טיול שנלי עם חברות וכל החרטא הזה אבל אם אצ רוצה ללכת תלכיי זה שווה זה טיול בסופו של דבר וחבל להפסיד את זהה
אל תלכי. את סתם תסבלי
כןן תלכי
בטיול שנתי נוצרות מלא חברויות לא צפויות וגם אם תהיי בחלק מהמסלול לבד זה לא נורא
זאת חוויה, חבל לפספס
בטיול שנתי נוצרות מלא חברויות לא צפויות וגם אם תהיי בחלק מהמסלול לבד זה לא נורא
זאת חוויה, חבל לפספס
ללכת
לא ללכת
את תסבלי מנסיון
את תסבלי מנסיון
תילכי אין לך מה להפסיד. תמיד יש את הצחוקים של הלילה וזה כיף ברמות רק בישביל זה שווה ללכת
מתוך ניסיון, תלכי.
אני גם הלכתי בידיעה שאני אהיה לבד וילדים בשכבה דווקא היו ממש נחמדים והציעו לי לשבת איתם.
אני גם הלכתי בידיעה שאני אהיה לבד וילדים בשכבה דווקא היו ממש נחמדים והציעו לי לשבת איתם.
תלכי גם אני באותו מצב כמוך והייתי הולכת ופשוט כדי להנות עם עצמי מהנקומות שאליהם הולכים ואם הם לא רוצים אותי הם יראו שמי שלא רוצה לא צריך ואני יכולה להנות גם לבד ולמי שכן רוצה ואת לא יושעת תיהיה הזדמנות ואליי יהיה לך חברויות חדשות מזה... אבל אל תצאי ים ציפיות שלא תתאכזבי אם יהיה מעולה ואם לא אז זה בעיה שלהם העיקר את תהני מהטיול!
שואל השאלה:
לא הלכתי בסוף, חשבתי על זה וזה יהיה לבד ומשעמם כמו שאני לבד בהפסקות רק שזה יהיה 3 ימים
לא הלכתי בסוף, חשבתי על זה וזה יהיה לבד ומשעמם כמו שאני לבד בהפסקות רק שזה יהיה 3 ימים
אנונימית
לא
אני במצב דומה ואני לא ילך בכוח
בשביל מה בשביל להיות לבד כל הטיול להרגיש לא קשורה ושכולם נהנים ולך אפילו אין עם מי להיות
לדעתי זה מיותר ומבאס נכון שיש כאלה שזה עזר להם אבל זה לא תמיד ככה
אני במצב דומה ואני לא ילך בכוח
בשביל מה בשביל להיות לבד כל הטיול להרגיש לא קשורה ושכולם נהנים ולך אפילו אין עם מי להיות
לדעתי זה מיותר ומבאס נכון שיש כאלה שזה עזר להם אבל זה לא תמיד ככה
באותו הנושא: