3 תשובות
שזה בסדר ותעשה מה שבא לה
אובססיבית
אני
סתם לול לא, זה יכול לקרות שלא מתגברים ופשוט קצת טרגי שזו הדרך התמודדות שלה אבל בסדר וואטאבר לא הייתי חושבת משהו מיוחד עליה בגלל זה
סתם לול לא, זה יכול לקרות שלא מתגברים ופשוט קצת טרגי שזו הדרך התמודדות שלה אבל בסדר וואטאבר לא הייתי חושבת משהו מיוחד עליה בגלל זה
באותו הנושא: