6 תשובות
את צריכה ללכת לרופא להגיד לו שהאנטיביוטיקה הזאת גורמת לך תופעות לוואי ושיחליף לך את האנטיביוטיקה לסוג למשהו אחר
אנונימית
לדבר עם רופא
שואל השאלה:
^^אני צריכה להיכנס עכשיו לשיעור זום לא יכולה לדבר עם הרופא עכשיו
קיצר לקחת את זה או לא?
תופעות לוואי זה שיש לי צרבות וכאבי תופת ואני בקושי מתפקדת ולא ישנה טוב בלילה בכלל
^^אני צריכה להיכנס עכשיו לשיעור זום לא יכולה לדבר עם הרופא עכשיו
קיצר לקחת את זה או לא?
תופעות לוואי זה שיש לי צרבות וכאבי תופת ואני בקושי מתפקדת ולא ישנה טוב בלילה בכלל
אנונימית
אולי המינון שנתנו לך גבוה מדי ואת צריכה מינון יותר נמוך
אנונימית
בגלל שאם מפסיקים טיפול באמצע יכול להיות שחלק מהחיידקים ישארו חיים ויפתחו חסינות לאנטיביוטיקה שזה ממש בעייתי
שואל השאלה:
ואם האנטיביוטיקה גורמת לתופעות לוואי קשות?
ואם האנטיביוטיקה גורמת לתופעות לוואי קשות?
אנונימית
באותו הנושא: