6 תשובות
אמא שלי מנהלת אבל אני לא יודעת...
רק שתדע לך icytower555 אמא שלי חוזרת הביתה (לא בחגים, והיא עובדת בחגים) לפעמים בסביבות 10 בלילה והיא אולכת לעבודה בערך בשבע בבוקר אז לא ממש כידי לך, אוליי כן בעצם..
טוב לא חשוב.
מנהל בנק מרוויח כ-40,000 ש"ח בחודש ואפילו יותר. זאת עבודה עם הרבה אחריות. מנהלי בנקים בדרך כלל התחילו את דרכם בתור פקידי בנק אחרי שסיימו תואר בכלכלה.
זה אחד מהמשכורות הגבוהות בארץ שקרובות לשכר של מנכ"ל, מנתח, רופא שיניים, עובד הייטק, פוליטיקאי, עובד נמל ועוד.
שואל השאלה:
אוי אוי אז אני רוצה להיות שאני יהיה גדול:)
דע לך זו אחת המשכורות הגבוהות בארץ יש גם את העובדים בנמל אשדוד ששם זה טירוף
בסביבות 40000 שח לחודש
באותו הנושא: