3 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי על זה איתה כבר זה קרה כמה פעמים
ואין לי בעיה לפרגן להם אבל אני מרגישה גלגל שלישי שאני איתן וזה ממש לא כיף לי
דיברתי על זה איתה כבר זה קרה כמה פעמים
ואין לי בעיה לפרגן להם אבל אני מרגישה גלגל שלישי שאני איתן וזה ממש לא כיף לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחוברת לבנות כמו שאמרתי אנחנו חבורה של 4
אבל זה ממש לא קשור
היא החברה הכי טובה שלי כבר שלוש שנים ואני אוהבת אותה ממש ואני פשוט לא רוצה שהיא תיפגע ממני
אני מחוברת לבנות כמו שאמרתי אנחנו חבורה של 4
אבל זה ממש לא קשור
היא החברה הכי טובה שלי כבר שלוש שנים ואני אוהבת אותה ממש ואני פשוט לא רוצה שהיא תיפגע ממני
אנונימית
שואל השאלה:
מה אוקע?
מה אוקע?
אנונימית
באותו הנושא: