3 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי על זה איתה כבר זה קרה כמה פעמים
ואין לי בעיה לפרגן להם אבל אני מרגישה גלגל שלישי שאני איתן וזה ממש לא כיף לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחוברת לבנות כמו שאמרתי אנחנו חבורה של 4
אבל זה ממש לא קשור
היא החברה הכי טובה שלי כבר שלוש שנים ואני אוהבת אותה ממש ואני פשוט לא רוצה שהיא תיפגע ממני
אנונימית
שואל השאלה:
מה אוקע?
אנונימית