19 תשובות
לא פשוט מביך שידעו מה המשתמש שלי
לא
אמא שלי כבר יודעת
אני שולחת סקרינשוטים ומעלה למקומות
כן
לא, פשוט לא אומרת את שם המשתמש
לא
מה מביך בכלל
סתם נכנסים שמשעמם
לא אפילו הבאתי לפה חברים
לא ממש כל עוד לא יודעים מה השם משתמש שלי ככה אני יהיה יכול להישאר אנונימי ולשאול שאלות ולבקש עצות באמת ולא להעמיד פנים בגלל חברים
לא, אני וחברים שלי משתמשים בזה מלא
לא גם אני לא מדברת על זה עם חברים והם גם לא יודעם מה המישתמש שלי
מאוד
לא
פשוט הייתי מעדיפה שלא ידעו מה המשתמש שלי
בואו רק נגיד שאם בחרתי לא לשתף משהו שלי לא צריך לנדב את המידע הזה, ומי שמכיר את הפרופיל שלי יודע עליי דברים
תאמת קצת אבל אם הם ידעו מה החשבון שאני אני פותחת אחד חדש
אני אף פעם לא מבינה כששואלים את זה...
מה מביך? זה רק אתר וכל מי שרוצה יכול להיות כאן.
טוב, גם אין שום סיכוי שמישהו בחוץ יודע מי אני, וגם אם כן, זה לא משנה לי בכלל.
אולי לאחרים באמת משנה.
שואל השאלה:
כי כאילו אומרים שרק מי שאין לו חברים נמצא פה
אז שיגידו, מה אתם מתייחסים?
תראו כמה אהבה ועזרה הדדית יש כאן,
אם כבר שהם יתפדחו שטרם נרשמו :)
ואם לא על זה, הרי ימצאו משהו אחר לדבר עליו.
מה זה משנה.