15 תשובות
קצת מודה
כן
מודה שכן
תלוי ממי אבל בכללי כן
אנונימית
לא,ובכללי למי אכפת מדעה של אחרים
לא. אבל כן ירגיש לא נעים אם יחטטו לי פה
לא , אבל מפחיד אותי שיגלו את החשבון שלי
לא
כן ולא כאילו קצת
לא
הייתי חופשי עם המשתמש הזה במחשב בסלון (כשהייתי קטנה יותר)
וגםם גרמתי לחברה שלי לפתוח משתמש (גם כשהייתי קטנה יותר)
(קטנה יותר זה כיתה ט בערך)
הייתי חופשי עם המשתמש הזה במחשב בסלון (כשהייתי קטנה יותר)
וגםם גרמתי לחברה שלי לפתוח משתמש (גם כשהייתי קטנה יותר)
(קטנה יותר זה כיתה ט בערך)
לא לול
אני ממש לא הייתי רוצה שמישהו שמכיר אותי יראה שאלות שאני שואלת או דברים שאני עונה כי זה מפדחח
לא
תלוי מי זה. אם חברות שלי לא אם אחים שלי כן