8 תשובות
עוד מדינות
מלא מדינות ברור
רוסיה בעיקר גם
ברית המועצות וארצות הברית בעצם בתקופה מסויימת של לפני 70 שנה בערך היו במירוץ לחלל, וארצות הברית ניצחה בתיאוריה כמובן
ברית המועצות וארצות הברית בעצם בתקופה מסויימת של לפני 70 שנה בערך היו במירוץ לחלל, וארצות הברית ניצחה בתיאוריה כמובן
עוד הרבה מדינות, כולל אותנו
שואל השאלה:
ואנחנו עדיין ממשיכים לחקור? או שכולם הפסיקו
ואנחנו עדיין ממשיכים לחקור? או שכולם הפסיקו
אנונימית
יש לנו פשוט כמה לווינים שם, מעבר לא ממש ידוע
למה את מתכוונת בלחקור? אם את מתכוונת לשליחת אסטרונאוטים, אז כבר היה לישראל אחד וזה לא נגמר טוב.
אם את מתכוונת למחקר כללי, אז כמעט כל מדינה עוסקת בזה.
אם את מתכוונת למחקר כללי, אז כמעט כל מדינה עוסקת בזה.
הבעיה עם החלל זה שלחקור אותו זה ממש יקר.
אז היחידים שיכולים לעשות זה המחקר המעמיק שלו זה מי שיש להם הרבה כסף.
והאמת שיש הרבה כאלה.
בייחוד בארצות הברית.
הם היום מנהלים מחקר מעמיק מאוד של החלל הקרוב שלנו ובייחוד של מערכת השמש. אבל הם עדיין חוסכים בכסף אז פחות טורחים לצאת מכדור הארץ בלי סיבה טובה (טיסות לחלל זה עדיין מאוד יקר).
כן עדיין יש טיסות לחלל, כל הזמן משגרים עוד ועוד לווינים וכלים אחרים שיסייעו לנו לחיות בצורה טובה יותר, אבל חקר חלל זה דבר שמבצעים מתוך כדור הארץ כי ככה זה זול יותר.
אז היחידים שיכולים לעשות זה המחקר המעמיק שלו זה מי שיש להם הרבה כסף.
והאמת שיש הרבה כאלה.
בייחוד בארצות הברית.
הם היום מנהלים מחקר מעמיק מאוד של החלל הקרוב שלנו ובייחוד של מערכת השמש. אבל הם עדיין חוסכים בכסף אז פחות טורחים לצאת מכדור הארץ בלי סיבה טובה (טיסות לחלל זה עדיין מאוד יקר).
כן עדיין יש טיסות לחלל, כל הזמן משגרים עוד ועוד לווינים וכלים אחרים שיסייעו לנו לחיות בצורה טובה יותר, אבל חקר חלל זה דבר שמבצעים מתוך כדור הארץ כי ככה זה זול יותר.
באותו הנושא: