13 תשובות
לא
ממש לא זה קו אדום.
אני אוהב נשים...
אז כן :|
אז כן :|
לא, כי בעתיד הוא ירגיש יותר בנוח גם לעשות יותר גרוע
שום סיכוי
אחותי לחתוך כמה שיותר מהר
תנסי לדמיין אותו רגע אבא לילדים שלך
תצאי מהקשר הזה וכמה שיותר מהר
אחותי לחתוך כמה שיותר מהר
תנסי לדמיין אותו רגע אבא לילדים שלך
תצאי מהקשר הזה וכמה שיותר מהר
ממש ממש לא
ממש לא תעיפי אחותי בושה.
לא
תשלחי לי הודעה
לא
אין סיכוי שזה אמיתי
קו אדום. ממש ממש לא!
אנונימית
מה את אמיתית את תמצאי מספיק בחורים טובים למי אכפת מזה כל עוד הוא מרים עליך תיד אל תשארי איתו
באותו הנושא: