13 תשובות
לא
ממש לא זה קו אדום.
אני אוהב נשים...
אז כן :|
לא, כי בעתיד הוא ירגיש יותר בנוח גם לעשות יותר גרוע
4d1
שום סיכוי
אחותי לחתוך כמה שיותר מהר
תנסי לדמיין אותו רגע אבא לילדים שלך
תצאי מהקשר הזה וכמה שיותר מהר
ממש לא תעיפי אחותי בושה.
לא
תשלחי לי הודעה
אין סיכוי שזה אמיתי
קו אדום. ממש ממש לא!
אנונימית
מה את אמיתית את תמצאי מספיק בחורים טובים למי אכפת מזה כל עוד הוא מרים עליך תיד אל תשארי איתו