8 תשובות
ממש לא
צריך להיות כבוד בנינו ולהרים עליי את הקול כל פעם שבא לו אז ביי
לצערי נשארתי בעבר אבל פעם הבאה זה לא יקרה
הייתי מוחקת אותו , אם את אוהבת אותו תנסי להסהיר לו בצורה יפה..
ממש לא
לא הייתי נשארת איתו אישית
לא
יש לי טראומה בכל מה שקשור לאלימות וצעקות, ברגע שמישהו רק מרים עלי את הקול אני נכנסת לסטרס וממש מפחדת
לא אשאר רגע או אדבר עם אדם שמרים עלי את הקול
באותו הנושא: