11 תשובות
אני חושב שכן
אפריל זה כמעט עוד 3 חודשים
אם תלמד על בסיס יומי זה מספיק זמן
שואל השאלה:
אתם עונים כי עשיתם כבר פסיכומטרי , או שזה סתם השערה?
אנונימי
מתי המועד של אפריל?
כן,עשיתי
כמעט שלושה חודשים זה דיי והותר
שואל השאלה:
זה ב9-10 לאפריל ,ככה שכבר פחות מ3 חודשיים..
אנונימי
שואל השאלה:
מדא שלום

איך למדת דרך קורס או עצמאית? וזה גם המועד הראשון שלי אם זה משנה....
אנונימי
למדתי דרך יואל גבע
ממליצה ממש
אבל לדעתי כבר הקורס התחיל
מועד ראשון לדעתי חובה קורס
שואל השאלה:
אז את אומרת אין טעם לגשת באפריל, או לנסות דרך למידה עצמאית?

חשבתי על ללמוד דרך הפסיכומטרי של המדינה(ראיתי שיש להם באתר אופציה לעשות קורס בחודשיים) וספרים שיש לי בבית ...
אנונימי
נורא נורא תלוי בך
אם אתה יודע את הבסיס ובכללי בכללי לפי המצב שלך ומה אתה צריך לחזק
דרך הפסיכומטרי של המדינה יש לך אפשרות ללוז לפי פריסה לכמה זמן שאתה מתכנן ללמוד יש כמה אופציות

הייתי גם בקורס^
בתכלס אם אתה יודע להושיב את עצמך ללמוד לבד זה מדהים ואתה מסודר