7 תשובות
שיעור עם המורה פעם בשבוע זה מצויין.
בשביל להיות נגנית טובה ובאמת להשתפר צריך לנגן לפחות כל יום.
בשביל להיות נגנית טובה ובאמת להשתפר צריך לנגן לפחות כל יום.
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת ^
ואני לא חושבת שמה שרמת זה נכון .. אבל פסדר..
אני בת ^
ואני לא חושבת שמה שרמת זה נכון .. אבל פסדר..
אנונימית
לדעתי עדיף שתלמדי כל יום לפחות 20 דקות כדי ליצור עקביות.
בשביל לדעת טוב אתה צריך להקדיש לזה לפחות 2-10 שנים וללמוד 5 פעמים בשבוע לפחות
לגמרי כן, בהצלחה :)
כן אם את מתאמנת אבל לפחות פעם ביום יומיים
שואל השאלה:
כן התכוונתי שיעור בשבוע^ חח
כן התכוונתי שיעור בשבוע^ חח
אנונימית
באותו הנושא: