3 תשובות
אני לא חושבת שזה שווה את זה
כל אימון תבזבזי שש שעות מהיום?..
שואל השאלה:
זה חלום
נשבעת וגם אני רציתי ואני גם שלוש שעות מחולון אבל אני לקחתי כמה שיעורים בודדים רק כדי לדעת איך להחליק ו וויתרתי על אומנותית כי זה די היה לי בלתי אפשרי