6 תשובות
זה בעיה ... תסמינים של מחזור לא סדיר ובזמן המחזור יש כאבים נוראיים
אבל יכול להיות שהבעיה נוצרה גם מגיל ההתבגרות כי את רק מתפתחת עדיין ויש לך זמן את עוד הורמונלית אש זה בסדר
אבל באמת שאין לי מה להגיד חוץ מלחכות לתור לרופאה
חיסרון גדול זה שבעתיד נגיד יהיה לך קשה להיכנס להריון כי לא תדעי מתי תקבלי
שואל השאלה:
מה זה אומר בעיה בשחלות? זה מסוכן? זה מסכן פוריות?
אנונימית
זה כנראה קשור למחזור.. יש מצב שיש לך בעיה בשחלות אני לא אגיד סתם כי אני לא מומחית אבל אני חושבת שזה מה שיש
תחכי עד לתור שיש לך
כל הכבוד שקבעת תור לרופאת נשים,אין דבר אחר שיכולים להגיד לך כאן.
יכול להיות שמדובר בדלקת בתוספתן, דלקת בשחלה או דבר אחר. בין כה וכה מדובר במצב חירום וממליצה לך לפנות למיון בהקדם האפשרי.
אנונימית