5 תשובות
שמעי כאב למטה בצד ימין אם זה כאב שבא בפתאומיות וממש כואב ושום כדור לא עוזר לך יכול להיות שזה אפנדציט (דלקת תוספתן משהו שקורה להרבה אנשים גם לי היה)
אם זה כאב של דקירות תלכי לטרם שיבדקו את זה ואם הם יחשבו שזה באמת אפנדציט אז יביאו לך הפניה למיון
אם זה כאב של דקירות תלכי לטרם שיבדקו את זה ואם הם יחשבו שזה באמת אפנדציט אז יביאו לך הפניה למיון
ברור תאכלי
או שזה אפנדציט תמיד כדאי לבדוק לא יודע בדיוק מה הכאב שיש לך
יכול להיות
שואל השאלה:
לא זה לא דקירות פשוט כואב לי בצד ימין כזה לאמצע
לא זה לא דקירות פשוט כואב לי בצד ימין כזה לאמצע
באותו הנושא: