3 תשובות
אני בפיסכולוגיה ואותי אישית החומר ממש מעניין (יש כאלה שבמגמה וזה משעמם להם רצח) אבל מה שכן זה פשוט מלא מלא מלא חומר זה כמויות של חומר ולפני מבחן צריך ללמוד הרבה זמן
שניהם מאוד מעניינים(מגביר את שניהם)
אני עושה ביולוגיה אבל זה ממש מעניין אותי אז אוהבת מאוד ולא מתחרטת
באותו הנושא: