2 תשובות
אצלי זה היה חומר שלומדים אותו פעם אחת ואז עוברים לחומר הבא, גם זו הייתה בגרות פנימית שבה לקחו את כל המבחנים שעשיתי וזה הרכיב את הבגרות הכוללת בפסיכולוגיה, אני פשוט חזרתי בעל פה על החומר(סיימתי עם 94).

תקרא את זה ותחזור על זה כמה פעמים ואז זה יקלט
ממה שאני זוכרת נותנים סיטואציה כלשהי ואז מבקשים להסביר אותה לפי מושגים שלמדנו