20 תשובות
אמרת ליסבון בפורטוגל אחי
אנונימי
שואל השאלה:
ליסבון זאת עיר בתוך פורטוגל נשמה כפרה
אנונימית
גבר, אתה אמרת אנשים שהיו בליסבון בפורטוגל, ואז שאלת שאלה על עיר אחרת, מה אתה רוצה?
אנונימי
שואל השאלה:
לזוג?
זוג זה שני אנשים ודפ
שאלתי על טיסה לשני אנשים שהם ביחד לליסבון שזאת עיר בתוך מדינת פורטוגל
תבדוק אם יש לך אוטיזם
אנונימית
אני מת אני חשבתי שיש עיר שקוראים לה לזוג
אנונימי
דאימ אבל אתה חרא של בן אדם סתכל איך אתה מדבר רק כי מישהו לא הבין מה כתבת יהזוי
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים עם קושי הבנה כזה קשה מחרידים אותי
אנונימית
אל תדאגי אני לא בן אדם טיפש ובלשון אני גם מקבל ציונים גבוהים אז אין לי הבנת הנקרא
הייתה אי הבנה קטנה לא יותר מדי, אבל את חרא של בן אדם לא רלוונטי מה הסיבה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן אדם נדיר ברמות
וציונים בבית ספר לא משנים שום דבר
לא משפיעים על האינטליגנציה שלך או ההבנה הבסיסית שלך בחיים
אנונימית
את צודקת שבן אדם שמקבל ציונים נמוכים זה לא בהכרח מעיד עליו שהוא טיפש, אבל אנשים שמקבלים ציונים גבוהים זה אומר שהם טובים באותו מקצוע שהם קיבלו בו את הציון הזה
ואת לא יכולה להגיד שאת בן אדם טוב כי זה לא נראה ככה ליטרלי התעצבנת וקראת לי אוטיסט רק כי הייתה אי הבנה, אבל עכשיו אני מבין יותר את המשפט אין הנחתום מעיד על עיסתו
אנונימי
שואל השאלה:
חפרת
פעם הבאה תבין יותר טוב כפרה
אנונימית
"אני בן אדם נדיר ברמות"
את בן אדם טוב כמו שאת יודעת להודות שטעית
אנונימי
שואל השאלה:
אתה טעית כפרה
חושב שלוז זה מדינה
אנונימית
לזוג*
ואני ליטרלי הודתי שטעיתי ושזה היה אי הבנה
אבל את לא מוכנה להודות שמה שכתבת לגבי הציונים לא היה קשור, כי אם אני מקבל ציונים גבוהים בלשון משמע אני כנראה כן טוב בלשון, את פשוט בן אדם לא טוב וזה מובנה בך
אנונימי
שואל השאלה:
כפרה פורטוגל זאת מדינה
אנונימית
מושלמת
Zm
אנלא נפגע אבל הולכים להיות לך חיים קשים אם האגו שלך ככ עצום שהיית חייבת לכתוב כל פעם מחדש שהבעיה בי
אנונימי
עיר בתוך עיר?
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתה כל כך נפגע ממישהי רנדומלית
הבעיה בך נשמה
אנונימית
מדהימה שווה לבקר