5 תשובות
תחלקי את הכיתה ל3 קבוצות ולכל קבוצה יש נמיג שמסמן את התשובה, הם עונים ביחד
שואל השאלה:
אין בהגדרות כלום על זה
תכנסי להגדרות ותשני את כמות המשתתפים
שואל השאלה:
איך משנים
אם אתה מתקוון למישתמשים שיכולים לשחק זה בהגדרות של השאלה כנאה שמת על 3