5 תשובות
תני לה חיבוק ותגידי לה משהו כמו "אימא באמת שהכל בסדר וזה לא התרופה לסרטן. אפשר להכין שוב עוד מיליון פעם"
תגידי לה: הכל בסדר אמא קורה ששוכחים, אני אשמח להכין איתך עוגה שוב
איזה מתוקה היא, תגידי לה שהכל טוב ואת יכולה להכין עוגה חדשה ושאת יודעת שזה היה בטעות ושאת לא כועסת
איזה חמודה היאא
תחבקי אותה ותכינו ביחד עוד עוגה אולי
תחבקי אותה ותכינו ביחד עוד עוגה אולי
שואל השאלה:
תודה לכולןן 3>>
תודה לכולןן 3>>
אנונימית
באותו הנושא: