4 תשובות
תחליטי לפי מזג האוויר והנוף במקום
הממ קשוח
כמה זמן יש לך להחליט? וזה תכלס תלוי אם באלך שנתית או חצי שנתית
כמה זמן יש לך להחליט? וזה תכלס תלוי אם באלך שנתית או חצי שנתית
אז תחכי קודם לכי ליום מיונים של המכינה ה2 ואז תחליטי מה מבניהם נראלך יותר מתאים
שואל השאלה:
יש לי בערך עד ראשון, אמרו לי שהתקבלתי ושאני אקח את השבוע להחליט ואם אני רוצה לשלם, אחרת אני אכנס לרשימת המתנה. והמיון השני זה ברביעי ועד שיהיה תשובות וזה
וכאילו לא אכפת לי אם חצי שנתי או שנתי, אני ביישנית אז ככה או ככה אני אעשה תהליך משמעותי וכנ"ל גם לא אכפת לי אם כולן דתיות או לא, אוף.
יש לכן מושג אם אפשר לשלם מקדמה, ואז למשל אני אחליט שלא אז אם אפשר לקחת את הכסף בחזרה?
יש לי בערך עד ראשון, אמרו לי שהתקבלתי ושאני אקח את השבוע להחליט ואם אני רוצה לשלם, אחרת אני אכנס לרשימת המתנה. והמיון השני זה ברביעי ועד שיהיה תשובות וזה
וכאילו לא אכפת לי אם חצי שנתי או שנתי, אני ביישנית אז ככה או ככה אני אעשה תהליך משמעותי וכנ"ל גם לא אכפת לי אם כולן דתיות או לא, אוף.
יש לכן מושג אם אפשר לשלם מקדמה, ואז למשל אני אחליט שלא אז אם אפשר לקחת את הכסף בחזרה?
אנונימית
באותו הנושא: