9 תשובות
הייתי רוצה להיות חצי אסייתית אבל לא לגמרי, נניח אבא ישראלי ואמא פיליפינית ושנגור באמריקה או לונדון
אנונימית
איטליה ועדה אוקראינית
פשוט כי איטליה זה גם עדן והאוקראיניות נראות טוב.
ישראל
כי נחמד פה
מרכז אירופה.
בגלל שכולם בשוויץ טחונים ובדרך כלל להולנדים יש גנים טובים
שוויץ והולנדי
ארהב אמריקאי עשיר מאוד
ישראל לא משנה מה
ובאמת שסבבה עם העדות שלי אז לא מחליפה
אנונימית