3 תשובות
אם את ממש לא יכולה לזוז וחייבת לנוח אז תבטלי
אל תגמרי את עצמך בגלל העבודה
תגידי לו שאת לא מרגישה טוב ולא מסוגלת להגיע, גם ככה זה יום קצר, לא נראה לי שיקשה עלייך
ושיתמודד גם
אל תבטלי. את סתם הורסת לאחרים ככה אחותי אם קבעת משמרת אז תהיי אחראית ותלכי
אנונימית