התחברות
הרשמה
אכלתי לצהריים פסטה ואני רעבה מה לאכול עכשיו פסטה או קרונפלקס
8 בינואר 2025, 21:21
רעב
ירידה במשקל
4 תשובות
מה שבא לך, זה לא משנה
1
1a1S
טוסט
m
mayooshkit
קרונפלקס פסטה זה לא טעים
ש
שייכת ל NARI
קורנפלקס
S
Swiftie & Livie
באותו הנושא:
קמתי לפני שעה וכבר אכלתי קערת פסטה, מעדן וארטיק ואני עדיין רעבה, מה עושים ?
אכלתי 3 חבילות סקיני פסטה ואני עדיין רעבה מה לעשות?
אכלתי לאפה שווארמה לפני שלוש שעות בערך ואני רעבה שוב .באלי פסטה עגבניות.איך זה הגיוני
אכלתי פסטה ודג וצ'יפס ואני עדיין רעבה
רבתי על כל הבית ולא אכלתי צהריים ואני רעבה פיצוצים וממש מביך אותי לצאת
אכלתי היום רק פסטה וסלט ואני לא רעבה לאכול או לא ?
אכלתי עכשיו פסטה עם רוטב ואני עדיין רעבה מה לאוכל?
לא אכלתי היום כלום חוץ מקצת פסטה בלי כלום בצהריים ועכשיו אני רעבה
אכלתי ארוחת צהריים ואני עדיין מרגישה רעבה ממש..
אם אכלתי ארוחת צהריים ואני עדיין רעבה מה לאכול??
אם לא אכלתי מאתמול בצהריים ואני לא רעבה זה רע?