9 תשובות
כן זה הגיוני ממש
ברור ועוד ברמלה
לא לצאת מהבתים אחריי 19:00
בטח מה עם המצב של היום גם אני לא הייתי יוצאת אחרי עשר
בגלל השכונה כן
ברור שהגיוני
הגיוני לגמרי
כן אבל תלוי בת כמה את
אנונימית
שואל השאלה:
14^
אנונימית
אה אז כן בטח שהגיוני
אנונימית