3 תשובות
אם את באמת מרגישה שהוא עשה משהו מיוחד עבורך אז אולי, זה בטוח ישמח אותו. אני לא הייתי עושה את זה כי באמת שילמתי לו כבר כל כך הרבה כסף
קני לו משהו סביר כזה כמו מחזיק מפתחןת עם חריטה מורה מספר 1 משהן כזה
וואלה אחרי כמה ששילמתי על שיעור אחרי שעברתי אמרתי תודה וזהו