4 תשובות
לא
לא מביך
אני הייתי ממש שמחה אם היו מעלים לי סטורי ליום הולדת
ממש לא מביך
זה חמוד ומזל טוב:)
זה חמוד ומזל טוב:)
באותו הנושא: