13 תשובות
לא
מזל טוב
לא ומזל טוב :)
לא
הרגע ראיתי מישהו מהכיתה שלי עושה את זה
לא, מזל טוב :)
לא, מזל טובב
לא
מזל טוב
לא
מזל טוב
לא, מזל טוב
משמ אל מביך כולם עושים את זה.
מזל טוב עד 120>
מזל טובב
ולא
לא הרבה עןשים ומזל טובב
אישית אני חושב שלהיות בסטיפס בגיל 17 זה הרבה יותר מביך אבל כל אחד ומה שהוא מעדיף.