3 תשובות
הייתי רוצה שיתלבש רגיל לא יותר מידי מיוחד. קצת בושם. לא לשפוך את כל הבקבוק -,-
משהו פשוט לא השקעה בושם שכיף להריח 3> אופנתי כזה
לא להגזים עם שום דבר.. תבוא עם גינס וחולצה קצרה,
ולא יותר מידי בושם ואפטר שייב.. זה חונק אותנו...:-)
ולא יותר מידי בושם ואפטר שייב.. זה חונק אותנו...:-)
באותו הנושא: