20 תשובות
שואל השאלה:
^^^עלול*
אנונימי
שואל השאלה:
^והמוסלמים כן?
ואגב היה אולי לא מעט שהיו בארגונים מסויימים שאולי די עזרו
אנונימי
די להיות נגד חרדים רק כי הם חרדים
שואל השאלה:
^לפי הנתונים הסטטיסטים אם איני שוגה האחוז של בעלי התעסוקה בעבודות רשומות אצל החברה החרדית גבוה משל המוסלמים שאצלם אם איני טועה אחוזי הפשיעה גבוהים מישל כל סקטור אחר בחברה הישראלית
וליפני שתגיב משהו לגבי התשתיות
איך אתה מסביר את זה שגם הדרוזים גרו בכפרים ואין בהכרח משהו אפילו אולי במיקצת שקרוב לסקטור האיסלמי?
אנונימי
וואו
זאת שאלה מוזרה מבסיסה.
תשובה ממש ממש פשוטה:
לא רוצים אותם בצבא.
בום
וגם אם יש אוכלוסייה שהיא תהיה אוכלוסיה טובה
מה הטעם עוד פיות להאכיל?
גם שלא מכניסים כסף?
שיביאו ילדים אבל ילדים שעושים משהו
שואל השאלה
דבר ראשון הם חלק מאוד קטן ביחס לחרדים דבר שני
זה מוזר להכריח אנשים לא יהודים לשרת את המדינה וגם רוב הערבים כן הולכים לצבא לפי מה שידוע לי.
שואל השאלה:
^^המוסלמים קטנים או הדרוזים?
אני מתכוון איתך מבחינת אחוזים ואגב גם מבחינה כמותית המוסלמים אם איני שוגה הרבה יותר (כמותית מבחינת הנתון הרשום)
מכלל הסקטור החרדי
אנונימי
שואל השאלה
אבל הם הרבה הרבה יותר קטנים ולא חשובים.
ובסדר אני מסכימה שצריך לעשות איתם משהו
אבל זה שאצל המוסלמים לא בסדר זה אומר שהחרדים בסדר?
לא הבנתי זה כשל מהבסיס שלו
זה פשוט להעביר אשמה ממש סוג של מניפולציה זה לא מוריד שום דבר מזה שהחרדים צריכים להתגייס.
וגם אם כל המוסלמים יתגייסו זה לא יהיה שווה לזה שהחרדים יתגייסו ויתרמו למדינה שהם קבוצה הרבה יותר גדולה.
וגם לא רוצים אותם בצבא
לא רוצים לגייס מוסלמים בגלל החדש הבטחוני, חרדים שיכריחו אותם להתגייס לא ירגלו לאויב, מוסלמים עלולים לרגל הרבה יותר, מה לא הגיוני בחשש הזה (חוץ מ"די נו")
ובנוגע לזה שמכניסים בנות לפלוגה חרדית כל מי שבאמת רוצה גיוס חרדים צריך להלחם בזה לא פחות מנגד חוקים שפוטרים חרדים מגיוס.
(אני נגד פטור חרדים מגיוס, ונגד הפרת כל התחייבות לאלו שהתגייסו, זה גם פוגע בגיוס, וגם רוע כלפי מי שהתגייס)
שואל השאלה:
^^מה הקשר? את יודעת כמה חרגים ניסו ולא נתנו להם? ואם זה נכון אז למה (במידה ונתנו זכור לי אולי שכן ואולי ללא מעט) נתנו להם לעבוד בבסיסים?
למה הבסיסים לייד אולי לא מעט כפרים?
הם ניבנים ליידם או שהכפרים ניבנים ליידם? מה הסיבה?
אנונימי
לא הבנתי מה הכוונה
שואל השאלה:
^לא בהכרח נתנו לכל החרדים שרצו להתגייס,להתגייס.
ואולי היתה סיבה בין אם כלכלית שהבסיסים יהיו צמודים לכפרים (משמע אם ישלהם אשרת כניסה וסיווג לעבוד בבסיס למה לא לגיוס?)
ובין אם אחרת שאולי עדיף שלא ארשום שלא יקרא כהסתא למרות שאולי זה לא נטו זה בהכרח
אנונימי
שואל השאלה
מתי לא נתנו?
תביא מקור
שואל השאלה:
^בהתחלה אולי לא מעט הגיעו ושלחו אותם הביתה תראי באינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
תחילת המילחמה
אנונימי
לפי צ'אט ג'י פי טי אתה טועה
שואל השאלה:
^חרדים* אין לי בהכרח אופציה לערוך
אנונימי
שואל השאלה
צודק
אבל עדיין זה לא אומר שחרדים לא צריכים להתגייס.
ושוב הבעיה היא לא שהם לא רוצים לרוב אלה שלא רוצים אותם.
שואל השאלה:
ואגב לפרוטוקול (כדי שלא ימחקו אולי או משהו) זה לא בהכרח נטו בישביך להסית אלא לשקף מציאות ולישאול' או משהו
אנונימי
כולה ביקשתי כדורים לפיתה