5 תשובות
שואל השאלה:
^^^זה לא תמיד שהם חרשו דיי לשפוט
^^^זה לא תמיד שהם חרשו דיי לשפוט
אנונימית
אם את מקבלת רק מאיות לא אומר שאת חנונית, זה אומר שאת דבר ראשון חכמה ודבר שני את משקיעה וחשוב לך העתיד שלך. והם פשוט רואים את הציונים שלהם, מקנאים ולא מצליחים לשמור את החרא שלהם לעצמם..
את חכמה ואנשים מקנאים שאת מצליחה בלי הרבה מאמץ, כשהצלחה מגיע יש הרבה קנאים, אל תשימי עליהם ובטח שלא תפחדי לקבל 100 בגלל אנשים
מקנאה
אממ אני אומרת את זה בצחוק למי שמקבל לא יודעת זה נשמע כאילו הוא חרש על המבחן לדעתי
באותו הנושא: