13 תשובות
להשקיע בs&p 500
שואל השאלה:
לא הבנתי
שואל השאלה:
אימאלה מה 11 אחוז , ואין בזה סיכון לאובדן הכסף?
תמיד יש סיכון
גם בקרנות השתלמות יש סיכון
אבל זה מנייה של כל 500 החברות הכי גדולות אז כל עוד העולם לא קןרס זה לא יקרוס
שואל השאלה:
אוקי איך אני משקיעה
שואל השאלה:
בקרנות
אתה ממש מגזים אני בשנה הרווחתי על הכסף 30 אחוז מה הקשר 30-50
שואל השאלה:
איך משקיעים
שואל השאלה:
יש לי שמונים אלף שקל
שואל השאלה:
שמע אני בת 17 אין לי זמן לפתוח תיקים
שואל השאלה:
אנלא ככ מבינה בזה גם
שואל השאלה:
פליז תסביר לי
שואל השאלה:
אפשר מספר טלפון פליז