4 תשובות
עדיף לאכול ארוחת צהריים בריאה בבית,בתאבון
שואל השאלה:
זה לא עם חברים סתם באלי המבורגר אז הייתי מזמינה לי בערב
אנונימית
למה לא גם וגם? :)
לאכול משהו בצהריים
ולאכול את ההמבורגר בערב.
אל תחכי עד הערב כדי לאכול
את תהי רעבה