4 תשובות
עדיף לאכול ארוחת צהריים בריאה בבית,בתאבון
שואל השאלה:
זה לא עם חברים סתם באלי המבורגר אז הייתי מזמינה לי בערב
זה לא עם חברים סתם באלי המבורגר אז הייתי מזמינה לי בערב
אנונימית
למה לא גם וגם? :)
לאכול משהו בצהריים
ולאכול את ההמבורגר בערב.
אל תחכי עד הערב כדי לאכול
את תהי רעבה
ולאכול את ההמבורגר בערב.
אל תחכי עד הערב כדי לאכול
את תהי רעבה
באותו הנושא: