12 תשובות
מתנה לא חייבת לעלות כסף את יכולה להביא לה ברכה מושקעת ותמונות שלכן ביחד
אנונימית
דבר ראשון שזה לא יגרום לך להתבייש אין מה להתבייש בזה תהיי בטוחה בעצמך עם הנושא הזה
דבר שני אני מניח שיש בת שמארגנת את הכל אז פשוט תיגשי אליה ורק אליה ותגידי לה שמסיבה מסוימת (אם את רוצה תפרטי לה) את לא יכולה לשלם למרות הרצון שלך
וזה בסדר שלא תשלמי אין לך מה לחוש אשמה
תגידי להן שאת קונה לה מתנה לבד כי היא קרובה אלייך ואם היא קרובה אלייך ואת מרגישה שאת יכולה לספר לה תגידי לך ואני מאמינה שהיא תבין אותך ותגיד שבכל טוב :)
אנונימית
אני אוכל לעזור אם תרצי
אני מכיר את ההרגשה כי כל הילדות חוויתי דבר כזה ונשבעתי לעזור לכל אדם שצריך כסף
^איזה אח
שואל השאלה:
^4
אבל אם כל הבנות יביאו לה מתנה בהמבוגר ואני אביא ברכה זה היה מוזרר
אנונימית
עם החברות שלך תלויה במתנות אז סורי..
שואל השאלה:
^
הן לא אבל לא נעים לי שכולם מביאות מתנה ואני לא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אנשיםם
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים יש לי שאלה בהמשך לשאלה הזאת

אם השכום שאני אצתרך לשלם על המתנה המשותפת לא אהיה הרבה והכסף שאמא שלי תביא לי יחסה גם לזה וגם להמבוגר
אני יכולה להשתתף בלי להגיד לאף אחת כלום אבל אני אדע את זה רק אחרי שהן יקנו כבר ואני כבר אמרתי למארגנת שאני לא משתפת מה לעשות?
אנונימית
פשוט תשאלי איתה כמה זה בערך
תדברי עם חברות שלך, אין פה ממה להתבייש. אם אין אז אין והן יצטרכו להבין את זה..
אני בטוחה שהן יבינו ויקבלו את זה 3>