התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הקעקוע הזה? - קישור מצורף

במיקום הזה עם כתב Fineline אבל המשפט with gratitude and love של Audrey Hepburn
5 בינואר 2025, 21:35
קעקועיםחוות דעתtattooגוף    
7 תשובות
יפה
-
-____-
וואי נדיר
א
אנונימי רצח1000
מהמם
א
אנ\נימית
יפה
.
.queen.
מהמם
א
אהובה הקטנה
לדעתי קעקועים של משפטים
נמרחים עם השנים וזה פחות יפה בעתיד
A
Alexko798
מיותר לדעתי....
ע
עובד אדמות
באותו הנושא:
למה אנשים חושבים שקעקועים זה קול?
אתם חושבים שקעקועים זה יפה?
אתם חושבים שקעקועים זה יפה?
אתם חושבים שקעקוע של 999 זה יפה?
חושבים שקעקוע בתוך השפתיים הוא מיותר ?
למה כיום (2021) אנשים חושבים שקעקועים או הרבה עגילים עושים רושם רע על הבן אדם?
חושבים שקעקוע בגיל 14 זה בסדר?
אתם חושבים שקעקוע זה טוב או לא?
אתם חושבים שקעקוע של מפת ארץ ישראל זה יפה?
האם אתם חושבים שקעקועים שקשורים לשירים או אמנים או מוזיקה זה רעיון מוזר, או לא כדאי?
אתם חושבים שלקעקוע אמור להיות מסר/ משמעות כלשהי?