11 תשובות
כן
כן
כן זה בסדר
תלוי ממש איפה את עושה אותו כי בעוד כמה שנים העור שלך ימתח ו קעקוע לא יהיה אותו הדבר
כן אבל ממש קטן ובאזור שלא נמתח
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה,מה זה משנה אם אני אחכה?אני יודעת שחא אתחרט עליו ואני מרגישה צורך לעשות משהו שיזכיר לי אותה
לתגובה הראשונה,מה זה משנה אם אני אחכה?אני יודעת שחא אתחרט עליו ואני מרגישה צורך לעשות משהו שיזכיר לי אותה
אנונימית
האזור יכול לגדול והקעקוע יאבד את הצורה. עדיף לחכות עד שהגוף יפסיק לגדול
שואל השאלה:
האזור של היד שם איפה שמחבר בין הכתף לחלק השני של היד כאילו החלק הקדמי של המרפק לא יודעת בדיוק איך קוראים לאזור הזה,זה אזור שנמתח?
האזור של היד שם איפה שמחבר בין הכתף לחלק השני של היד כאילו החלק הקדמי של המרפק לא יודעת בדיוק איך קוראים לאזור הזה,זה אזור שנמתח?
אנונימית
לא, חכי קצת שלא תתחרטי
כן
וואו ממש לא, זה לא הגיל. תשמרי את הרעיון לעוד כמה שנים. אני את הקעקוע ראשון עשיתי בגיל 18 ותודה לאל שכך. לא בריא לעשות קעקוע כשהגוף עדיין מתפתח, הוא גם עלול להמתח לך...
באותו הנושא: