6 תשובות
בואי איתי אנחנו באותו מצב
לקבוע יציאה למחר או עוד יומיים כדי שלא יהיה תירוץ ויזרמו
לצאת עם חבורה אחרת שאת בדרך כלל לא יוצאת. או לבד
להתבאס
אני ככה כל הזמן חברות שלי סאחיות של החיים וזה אחד המבאסים
אנונימית
לצאת לבד הכי כיף
או איתי גם לי אין מי שיצא איתי
צאי לבד. זה מוזר בהתחלה אבל כשמתרגלים זה כיף אין אף אחד על הראש שלך