9 תשובות
ממליצה להישאר זה נותן לך הרבה בעתיד
כשאוניברסיטות מסתכלות על הבגרות, הן לא מסתכלות על הציונים, הן מסתכלות על כמה יחידות עשית בפועל.
שואל השאלה:
אבל אני אגיד לכם מה, אני לא מכוונת בעתיד לאיזושהי עבודה שדורשת דווקא 5 יחידות שזאת גם התלבטות ולגבי האוניברסיטה אז לפי מה שהבנתי מסתכלים גם על הציונים וגם על היחידות ביחד כאילו משכללים את זה לא?
אנונימית
תמשיכי חד משמעית את עדיין יכןלה להשתפר לא שווה לוותר על זה כבר בכיתה י
לא מסתכלים על ציונים. רק על כמות היחידות.
אל תרדי
ואני אומרת לך מנסיון אני הייתי שנה שעברה בחמש ובאמת הכי רציני הכי גבוה שקיבלתי היה 52 והורידו אותי בנינו אני גם רציתי אבל זה נטו כי סבלתי כבר ובאמת שזה יעזור לך בעתיד באוניברסיטה בהמשך ונכון זה לקרוע תתחת אבל אם זה הציונים שאת אומרת שאת מקבלת ב5 זה שווה לך תבונוס מאשר בארבע
לא אל תרדי
ממליץ להשאר
ממליצה לרדת ביא כדי להרגיש את הירידה המשמעותית בלחץ ובחומר
אני התחלתי ב4 למרות שיכולתי להתחיל ב5 ועד היום אני מתחרטת על זה וקשה לי ממש בחומר לעומת חברות שלי שירדו ל4 וקל להן והן מקבלות ציונים מעולים