13 תשובות
חד משמעית כן, הנפש חשובה יותר
אם זה קשה כן
אני ירדתי לארבע כי סבלתי בחמש, זה היה עינוי נפשי. אם זה משפיע לך על המצב הנפשי תרדי, אם סתם קצת יותר מסובך לך כדאי לך פשוט לתפוס תחת ולתרגל מלאא כי זה כן יעזור לך בחיים
תקשיבי אם זה מגיש לך באמת יותר מידי , תרדי
אבל אם את סתם מוותרת לעצמך כי אין לך כח אבל בתכלס את מסוגלת לזה אם תתאמצי, אל תוותרי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי כדאי לי לנסות לתרגל מלא ואם אני יקבל ציון לא טוב במבחן לרדת?
אנונימית
כן.
4 יחל קל אחושרמוטה תוציאי מעל 95 ותשמחי
אני ב4 יחידות זה לא כזה קל אבל זה עדיף מיותר מידי עומס אם את מרגישה ש5 יחל זה יותר מידי בשבילך עדיף שתרדי
כולם פה אומרים כן שהנפש יותר חשובה והם צודקים, אבל לא לגמרי, כל אחד מה שמתאים לו, ו65 זה לא כזה נורא ב5.
אני עכשיו יב ובאמת היה לי הכי קשה בעולם לעשות 5 מתמטיקה, ישבתי ולמדתי שעות ולא ויתרתי לעצמי, ובכנות. זה לא כיף,לא כיף ללמוד יותר מכולם ולהוציא 40 כשחברים שלי למדו רבע והוציאו 90 פלוס, וזה לא כיף לשבת בכיתה ולא להבין, אבל לטווח הארוך אני אומר בלב שלם שרק הרווחתי מזה,דבר ראשון למדתי מה זה באמת להילחם בשיניים על משהו באמת באמת כבר כאילו ברמה שעשיתי 6 או 7 שיחות ירידה עם המורה.
לי אישית גם חברים שלי מאוד עזרו ובלעדיהם בטוח לא הייתי מצליח,בקיצור תחשבי על זה קצת לפני שאת יורדת, אני לא אומר להישאר בכוח אבל את תקבלי מזה דברים יותר חשובים מהציון שיהיה כתוב בתעודה.
דרך אגב לעומת מתמטיקה מפיזיקה פשוט פרשתי ואני לא מתחרט על זה. קיצר חפרתי רצח פשוט תחשבי על זה קצת לעומק לפני שאת מחליטה
שואל השאלה:
תודה הייתי נותנת פרח אבל נגמר חי
אנונימית
שואל השאלה:
לי
אנונימית
חחח באהבה מקווה שעזרתי