4 תשובות
אני מבינה אותך. לחץ זה דבר נורא ובמיוחד הצורך לרצות אנשים.
אבל חשוב לזכור שהמצב הנפשי שלנו בסדר עדיפויות יותר גבוה, ואם יש אפשרות לדבר איתה על זה עדיף.
ואם לא, קחי הכל בקלילות יותר.
זה קל להגיד וקשה לעשות אני יודעת אבל אני מאמינה שגם אם תלמדי קצת פחות מעכשיו, עדיין תצליחי.
למה היא צועקת עלייך?
אנונימי
הי אנונימית,
אפשר להבין את קושי שאת נמצאת בו מצד אחד לחץ בלימודים ומצד שני צעקות של אמא.
האם ניסית לדבר עם אמא בשקט וברוגע על זה שיש לך המון לחץ בלימודים.
תנסי לשתף את אמא בכל מה שאת עוברת כדי שגם היא תהיה שותפה לעומס בלימודים.
בנוסף ממליץ לקחת את הלימודים בכבוד הראוי להם אבל בלי לחץ

בהצלחה!!!
שואל השאלה:
^
שאני לא משקיעה מספיק למרות שאמרתי לה בפעם העשירית שאני עושה כל מה שאני יכולה והיא אומרת שאני כל היום בטלפון עם חברות וכאלו אין לי כוחות כבר
אנונימי