3 תשובות
קודם כל אני ממש מצטערת לשמוע
גם לי יש בעיות עם ההורים שלי
ואני הגעתי למצב שאני לא מסוגלת לספוג את זה והפיתרון שלי זה ללכת בצבא לבסיס סגור
ואז אני לא אצטרך לחיות בבית אז אם אתה מתכנן להתגייס אני מציעה לך לשקול את זה
ואם לא יש כל מיני מקומות עבודה שמציעים מגורים ואז לא תצטרך לגור בבית..
אני מקווה שאחד מהאופציות יתאים לך ואני פה לכל דבר❤
אני גם ממש מבינה אותך אני עוברת משהו דומה
מה שעוזר לי זה שאני מנסה כמה שפחות להתייחס ולא לקחת ללב כי למדתי להבין שהבעיה היא לא אצלי ולא משנה מה אעשה שום דבר לא באמת ישתנה
מה שעוד עוזר זה שיהיה לך מישהו קרוב שתוכל לפרוק לו ולדבר איתו על זה (אם אתה רוצה אני יכולה בכיף)
אני יודעת שזה קשה אבל באמת תנסה כמה שיותר פחות לקחת את הדברים עליך כי בסך הכל אתה יודע שלא עשית שום דבר לא בסדר
להתחיל לשתות אלכוהול