3 תשובות
כי את מתרגלת למספר.
רצוי לא להרכיב אותם לקרוב. תרכיבי רק כשאת באמת מרגישה צורך.
שואל השאלה:
אה וזה גם מקטין לי את כל מה שמקרוב
את שמה לב להבדל בראייה בין בלי ובין עם משקפיים פשוט ואז זה כבר זניח